Navigatie overslaan.

Lowlands 2010 uitverkocht?!

OMG! Lowlands is binnen no time uitverkocht! Help?! Ik heb dus geen kaartje..
Is er al een initiatief om met Biton daar te werken ofzo?__!!

NIET uitverkocht

Lowlands is niet uitverkocht. ze gooiende kaarten in fases op de markt zo dat mensen gaan denken dat ze uitverkocht zijn.
Op die manier springen mensen als uitgehongerde hyena’s op de aangeboden kaarten. Het is dus een iritante marketing truck van Mojo ( kut organisatie). gewoon even wachten en er komen wel weer nieuwe kaarten op de markt.

Of gewoon naar een ander niet Mojo festival gaan in die tijd! zijn er genoeg, alleen moet je even zelf zoeken want Mojo heeft een PR monopoly.

Meh, wil toch een kaartje..

Zo, dat klinkt als een Lowlands hater :P
Voor de duidelijkheid: ik was die Gast, had gewoon nog geen login toen ;)
Maar als iemand dus een kaartje over heeft ofzo, ik koop hem maar al te graaf over! En zo niet, dan zou ik ook graag iets van werk willen doen..

Lowlands is een op dit

Lowlands is een op dit moment een erg comercieel festival geworden.. ik haat het niet.. ik vind het alleen erg jammer.

er zijn veel leukere festivals..

Dan maar Pinkpop?

Vertel eens een paar van die leukere festivals? :)
Misschien ga ik dan maar naar Pinkpop, zijn er nog mensen die ook gaan? Want alleen is ook weer niks.. Ik zag dat The Prodigy en Florence + the Machine komen, die waren vorig jaar op Lowlands echt top. Dus misschien ga ik daar dan wel heen.. Mensen nog ervaring met Pinkpop?
Maar ga Lowlands btw nog niet opgeven hoor :P

mja.. Pinkpop is stiekem van

mja.. Pinkpop is stiekem van exact de zelfde mensen als Lowlands. alleen vind ik het publiek op Pinkpop stommer.

voor de betere grote festivals moet je buiten Nederland zijn..

Rock Werchter, Roskilde, Leeds/Reading… er zijn er heel veel. kijk rond op websites als Festivalinfo.nl en zoek waar de bands die jij leuk vind staan.

Lowlands is inderdaad over

Lowlands is inderdaad over de jaren minder geworden. Nog steeds super gaaf, maar tegenwoordig ook super duur. Echter, de charme van Lowlands is het publiek en de variatie aan muziek, en dat in combinatie met kunst en theater. Maar volgens mij is men wel asocialer geworden daar (als ik 2003 vergelijk met 2008, dan was het publiek van 2003 relaxter)

Pinkpop is echt iets waar ik nooit naartoe zou willen gaan. Er is veel minder dan op LL, minder relaxte sfeer volgens mij en tis bijna even duur.

Je zou misschien ook willen kijken naar Sziget. Het is wel in Budapest, maar het schijnt super tof te zijn, goedkoop bier/voedsel en het is langer dan een normaal festival, plus je kunt ook Budapest gaan bekijken als je even geen muziek wil.

Chocomel, de enige echte!

Pukkelpop perhaps?

Ook pukkelpop in belgië is een echte aanrader. ook een van de grotere namen van het festivalseizoen. qua formaat en line-up is het wel vergelijkbaar met Lowlands of Pinkpop en de gezelligheid zit ook wel snor. Daar zorgen de vlaamse buren wel voor.